cuteunicorns

Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av jollan&julia - 11 oktober 2013 15:24

Heejsaaan :3 FREDAG ÄNTLIGEN GAAWD <333 Okej, klassfest ikväll KAN INTE VÄNTA MAJ GGASH C: Men tyvärr äre några i min klass jag inte har nån lust alls o träffa.. Men ja får väll typ försöka undvika dom :I Men nu så.. Typ har ja lyssnat på musik .______. Ja kommer åka till klassfesten ungefär en halvtimme innan för det tar ca em kvart o åka dit, men typ en timme innan vi ska åka så ska ja fixa miiig ;3 Alltså halv 5, SNAAAAAAAART om en time ;) Men ja, har inget att prata om ._.  Kan ju typ göra en 15 saker kanske ingen visste om mig lista grejjsimojjs xD


1. Jag gör en trä skål i träslöjden o.o xD

2. Jag HATAR lakrits xP

3. Jag har haft, blått, blont, rött och mörkbrunt hår :D

4. Jag älskar energi dryck <333

5. Mina hundar heter Tor och Max :3

6. Jag älskar den här smylisen ----> c:

7. Jag e kär ^w^

8. Jag fyller år 21 mars ^^

9. Jag sitter bredvid en som heter Simon i klassrummet x3 lol

10. Jag HATAR Gunilla Persson i hollywood fruar så SJUKT MKT >:(

11. Jag vill ha min storasysters namn, Danielle. D:

12. Jag har varit utomlands 5 gånger, 1 ggr Spanien 1 ggr Lettland 2 ggr Finland, Åland 1 ggr Norge

13. Jag vill INTE ha en chihuahua.. Tkr dom e för små owo..

14. Jag vill inte bo i en stor stad :o

15. Jag älskar seriöst enhörningar  ;3; <3 



Nu så ska jag typ inte göra nåt men hejdå!! /Jollannnn

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!!
Vi är jollan och julia och bor på två olika platser. vi blev bästisar via msp och har haft en blogg tillsammans väldigt länge, men nu ska allt förändras på denhär bloggen.

Fråga mig

1 besvarad fråga

SKRIV HÄR OM NI VILL NÅGOT :D

Enhörningar :3

Wanna be one of us ?  

step 1. be a unicorn

step 2. be as awesome as we are

step 3. freakin dont try to be better than us :D   

 

Du är nu en enhörning :3

             GOODBYE CUTICORNS!!  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards