cuteunicorns

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av jollan&julia - 12 oktober 2013 20:29

Tjoo :D

Vet ni om att jag älskar flygplan.. Verkligen älskar..!! Ni kanske undrade lite över när jag la upp gamla headers och så var det flygplan över mitt ansikte på en.. Jo jag älskar verkligen flygplan och ja :3 alla vet det redan men vi kanske har några nya läsare?? Är ni också förtjusta i att flyga? Kommentera vad ni tycker, är ni flygrädda? Får ni ont i öronen eller älskar ni de goda flygmaten som jag gör ?
//julia

Av jollan&julia - 12 oktober 2013 10:14

Tjeeeena c: Var as kul igår :D Vi dansade i typ 2 och en halv timme xD fast jag dansade ungefär all tid förutom en timme, alltså 3 timmar :D Alla tjejer stog i en stor ring, och skulle göra samma sak. Alltså typ hoppa, dansa på nåt sät. Edvard (en i vår klass) tog hand om musiken och så var det typ 4-5 stycken killar i vår klass som stog i mitten i ringen och dansade xD Och eftersom att jag och några kompisar går på dans så satte Edvard på låtar som vi dansade till så satt alla och kollade på ;D Vi kollade på rambo 4 och spelade pingis, körde ryska posten typ det :3 Det va iallafall super kul :D Har inte tagit så mkt kort.. Filmade mest :/ Men lägger väll ut sen :) Hejdååååå!! //Jollan

Av jollan&julia - 12 oktober 2013 08:47

1. I Dubai i våras så höll vi på missa flyget för att jag hade med mig småmynt och de i Väsk kontrollen trodde att jg hade knivar med mig och sen måsta de gå igenom väskan jätte länge

2. Jag tycker matte är helt okej

3.om jag fick välja vilket djur som helst att ha hemma skulle jag välja kamel :3

4. Jag pratar Jollans dialekt för att vi brukar prata på Skype .. Medans jollan började prata min dialekt när hon kom till Åland i somras

5. Jag är rädd för brinnande ljus

//julia

Av jollan&julia - 12 oktober 2013 08:14

Hej!
Jag har just vaknat och ätit frukost :3 jag vet att det är tidigt för er i Sverige men här i Finland är klockan 09.14 just nu. Jag bloggar mer under dagens gång och ja :D
//julia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!!
Vi är jollan och julia och bor på två olika platser. vi blev bästisar via msp och har haft en blogg tillsammans väldigt länge, men nu ska allt förändras på denhär bloggen.

Fråga mig

1 besvarad fråga

SKRIV HÄR OM NI VILL NÅGOT :D

Enhörningar :3

Wanna be one of us ?  

step 1. be a unicorn

step 2. be as awesome as we are

step 3. freakin dont try to be better than us :D   

 

Du är nu en enhörning :3

             GOODBYE CUTICORNS!!  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards