cuteunicorns

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2013

Julia här :)

Av jollan&julia - 9 oktober 2013 17:04

Hejsan.. Missäj eller julia här.. Jag är en åländning som bor i mariehamn och är jollans bästis.. Bäst förklaring.. Aja jag har nt tid att skriva så mkt.. Men iaf.. This is me xD 
Jag är flummigast i min klass och jag kommer skriva mest och dagliga händelser.. Diktera, och flumma och ja.. Citera.. För er som inte vet vad citera är så är det när man läser en text som bara kommer till en.. Typ : ät citroner så slipper du lida

Aja vi ses :) / missäj

 

sådär såg mitt allra första inlägg på lupercuties ut!

 

nu kommer mitt första inlägg på denhär bloggen. Ni kanske redan läst beskrivningen.. jag är då en ålänning.

jag bor i mariehamn och mina föräldrar är skilda.. lupercuties var från en början en msp blogg.. men det var bara tråkigt och till sist tappade vi intresset. Så vi började skriva om vår vardag. Men till sist började vi spela minecraft och sedan den dagen har bloggandet varit ostabilt och ointressant. men nu ska vi börja om. Jag och jollan är så bästa bästisar. jag är ihop men Mets i min klass. några ni kommer behöva veta vem är så kommer jag berätta om lite senare.. och ja.. men vi kommer göra sånadär 100 frågor saker så ni får veta mer men ja :D

en bild då ;3


1. när mira och jag badade i mars :3 #kallt

2.Jollans och mitt pizzaparty som vi hade när vi träffades första gången i somras

3.jollan och jag

4. min gullunge molly

        


hejdå då! //julia   <--- bli vana med dethär




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jollan&julia - 12 januari 2014 22:16

HEJJ! Jag o Julia har pratat och vi byter tillbaka bloggen till LUPERCUTIES.BLOGGPLATSEN.SE så ni få som läser, läs på lupercuties istället :) så ja hejdå! //JOLLAN OCH JULIA ...

Av jollan&julia - 12 januari 2014 22:03


Hej.. Länge sen nu :x säkert inga läsare kvar nu ens :/ MenMen.. Jag har verkligen aldrig lust att blogga eller tid.. Och nu när skolan börjat igen så har jag en. MASSA prov framför mig har ett prov denna vecka tror jag.. Alltså jag vill försöka få s...

Av jollan&julia - 21 november 2013 17:01

Hejj!! Alltså varenda gång ja bloggar skriver ja sorry för att det har varit dålig uppdatering men det är pga skolan, så fort man kommer hem är man trött och bar läxor det är liksom bara torsdag fredag vi inte har läxor eller prov för vibbar prov min...

Av jollan&julia - 7 november 2013 18:57

Hejsaan! Sorry att jag inte har bloggat, blir inget bloggande på vardagar, går ju i skolan och glömmer oftast.. Men nu kommer det ett inlägg iallafall! Rubriken: Ja det är SNAAAAART fredag ;D <3 Tänkte bara prata om lite saker :) Tipsar om en app ...

Av jollan&julia - 6 november 2013 16:11

Dont ask about tha freakin rubrik! Me ja xD glad november :D imorgon ska jag fixa julkalender till december månad ska försöka blogga bättre.. Vi har provperiod just nu men snart är alla prov över! Jag vill även tillägga att vill ni ha lite mer uppdat...

Presentation


Hej!!
Vi är jollan och julia och bor på två olika platser. vi blev bästisar via msp och har haft en blogg tillsammans väldigt länge, men nu ska allt förändras på denhär bloggen.

Fråga mig

1 besvarad fråga

SKRIV HÄR OM NI VILL NÅGOT :D

Enhörningar :3

Wanna be one of us ?  

step 1. be a unicorn

step 2. be as awesome as we are

step 3. freakin dont try to be better than us :D   

 

Du är nu en enhörning :3

             GOODBYE CUTICORNS!!  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards